SILNIKI
JCB

SILNIKI PRZEMYSŁOWE 4 CYLINDROWE – WERSJA PODSTAWOWA
Opis Silnika:
Ilość cylindrów: 4
Układ cylindrów: rzędowy
Moc: 55 – 129 kW
Pojemność skokowa: 4,4 l /4,8 l
Normy emisji spalin: Stage IV/Tier 4 Final
Dostępne także w normach: Stage IIIB/ Tier 4 Interim, Stage IIIA/Tier 3, Stage II/Tier 2
SILNIKI PRZEMYSŁOWE 6 CYLINDROWE – WERSJA PODSTAWOWA
Opis silnika:
Ilość cylindrów: 6
Układ cylindrów: rzędowy
Moc: 140 – 212 kW
Pojemność skokowa: 6,7 l
Normy emisji spalin: Stage II/Tier 2
SILNIKI PRZEMYSŁOWE 4 CYLINDROWE - WERSJA IPU
Opis silnika:
Ilość cylindrów: 4
Układ cylindrów: rzędowy
Moc: 55 – 129 kW
Pojemność skokowa: 4,4 l /4,8 l
Normy emisji spalin: Stage IV/Tier 4 Final
Dostępne także w normach: Stage IIIB/ Tier 4 Interim, Stage IIIA/Tier 3, Stage II/Tier 2
SILNIKI AGREGATOWE STAGE 3A/TIER 3A
Opis silnika:
Ilość cylindrów: 4
Układ cylindrów: rzędowy
Moc: 64-130 kVA
Pojemność skokowa: 4,8 l
Normy emisji spalin: Stage IIIA/Tier 3
SILNIKI AGREGATOWE- STAGE II/TIER 2
Opis silnika:
Ilość cylindrów: 4, 6
Układ cylindrów: rzędowy
Moc: 50 -180 kVA
Pojemność skokowa: 4,4/4,8/6,7 l
Normy emisji spalin: Stage IIA/Tier 2
KOMPONENTY
JCB


SKRZYNIE BIEGÓW
Gama 3, 4 i 6 biegowych skrzyń biegów, zarówno PowerShift jak i zsynchronizowanych z napędem przekładni hydrokinetycznej. Dostępne są następujące opcje napędu: 2WD lub 4WD (stały i rozłączny), napęd pompy, wewnętrzny lub zewnętrzny hamulec postojowy oraz elektroniczna jednostka sterująca (ECU). Istnieje możliwość zablokowania przekładni hydrokinetycznej.
ZESTAWY CHŁODZĄCE
Kompletne zestawy chłodzące dopasowane do układu napędowego, zawierające: chłodnicę główną, chłodnice oleju przekładniowego i hydraulicznego włącznie z opcją wentylatora.
HYDRAULIKA I ELEMENTY POMOCNICZE
Siłowniki hydrauliczne osi oraz pompy napędzane silnikiem lub przekładnią mogą być dostarczone ze wszystkimi elementami dodatkowym uzupełniającymi układ napędowy.
UKŁADY NAPĘDOWE
Oferujemy silniki JCB 4 i 6 cylindrowe wolnossące, Turbodoładowane i Turbodoładowane z Intercoolerem, wraz z odpowiednią przekładnią hydrokinetyczną dostosowane do potrzeb układu napędowego klienta. Dostępne są opcje wtrysku mechanicznego lub elektroniczne układy wtrysku Common Rail.
OSIE
Gama napędów skrętu, stałych napędów i osi skrętnych z mocowaniem za pomocą sworznia lub czopów montażowych zarówno dla wału Kardana jak i hydrostatycznego wejścia silnika. Dostępne są następujące opcje: różne przełożenia osi, mechanizmy różnicowe, hamulce serwisowe i postojowe.
HAMULCE
Mokre hamulce wielotarczowe są dostępne dla większości osi, dostosowane do pompy hamulcowej lub hamulców hydraulicznych.